Levendige groenteboer brengt product uit

We weten niet of het een marketingstunt is of gewoon een poging op het starten van een kledinglijn. We weten wel dat de groene hoed van de groenteboer een mooi product is en vast de aandacht van de modewereld gaat kunnen trekken. In dit artikel spraken wij zelf met de groenteboer en waarom hij heeft gekozen voor het op de markt brengen van de groene hoed. Ook spreken wij de eerste kopers van deze groene hoed om te kijken hoe tevreden zij zijn met het nieuwe product op hun hoofd.

De groenteboer zelf

De vraag die veel mensen stelde is: “wie is deze modebewuste groenteboer?” Het werd zelf ook een beetje zoeken voor ons om de groenteboer te vinden. Na hem eenmaal gevonden te hebben vroegen wij ons af waarom hij de groene hoed op de markt heeft gebracht. Hij vertelde ons dat de groene hoed hem doet denken aan de groentes die hij verkoopt. Zonder het verkopen van de groentes zou hij nooit op het idee zijn gekomen om met zo een product naar buiten te brengen. Hij zelf is een harde werker die al sinds zijn tienerjaren een groenteboer is. Op die manier houdt hij het meeste uit zijn handel.

De modewereld reageert op de groenteboer

De modewereld s helemaal ondersteboven van de groene hoed. De groenteboer kan rekenen op veel lof van collega ontwerpers. De ontwerpers geven aan dat het product een perfecte combinatie is tussen stijl en erfgoed. Het is belangrijk dat mensen weten dat de groenteboer hier achter zit. De eerste dragers van de groene hoed vertelden ons dat de hoed zeer comfortabel zit en ook een goede toevoeging is voor de collectie in huis. Op die manier kunnen wij wel zeggen dat dit een heel goed en sterk product is. De groenteboer heeft goud in handen met zijn nieuwe hoeden lijn.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *